Första passet på så länge!

Förra tisdagen skaffade jag gymkort på min nya hemort.
På onsdagen gick jag på Bodybalance och njötnjötnjöt av att äntligen ha ett stort gym med massa utbud igen.
Sen kom torsda, freda, lörda och jag hann inte gymma. Jobbade jobbade massor, fixade i nya lägenheten. Gjorde va med massa pengar på saker man behöver, dammsugare (köpte en rosa för att det skulle kännas mera kul), förvaringslådor och annat vettigt. Två par skor också. Jättevettigt!
 
Men idag. Idag. Idag gjorde jag en jävligt bra spellista på spotify. Dansade runt i lägenheten som en tok. Slog knät i dörrkarmen men brydde mig inte. Slängde på mig träningskläder och stack iväg till gymmet. Körde ett tungt benpass. Sjukt skönt såhär i efterhand. Förutom att knät jag slog i dörrkarmen värker och är svullet. Men hej, shit happens! Jag har tränat i alla fall!
 
 
I love it!
 
 
No excuses idag!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Bästa träningen är den som blir av :)
Jag premiärturade på lidingöloppet i helgen
Titta in om du vill läsa racerapporten

2013-09-30 @ 20:31:30
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0