Älskade träning

 

 

Fasiken så suddigt.

Nåväl, halvmaran vi hade planerat till kvällen med en kompis blev inte av då hon blev sjuk. Men det var ok, jag vet inte om kroppen hade pallat. Jag körde en 5a, med lite backintervaller där emellan. Alltså fifaan vad trött jag var då jag kom hem. Det var varmt, jag hade för mycket kläder. Det gick ok.

 

Sen tänkte jag köra lite core träning på det, men körde ett pass Body rock istället. Och så en stretch på det. Helt okej med en timmes träning ikväll igen!

 

För nu blir det paus, åker till Köpenhamn imorgon och är tillbaka på måndag kväll. Sent. Men sen blir det massa träning på tisdag igen. Love it!

 

Ps. Som ni ser så klarade jag målet. 852km. Så nästa mål är upp till 875 då. 25 km till nästa vecka, och lite imorgon om jag hinner. Dessutom peppar jag mig till mera löpning/powerwalkande genom att slänga över 1€ till sparkontot/sprungen eller powewalkad kilometer. Hittills ger det alltså 27€ till att shoppa för i USA. Inte illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0