Då du inte kan springa...

Kan du istället passa på att träna lite styrka och plocka minutrar på NTC.
 
 
Började med 15 minuter mage! Härligt så det brände i musklerna!
 
 
Sen så tänkte jag att kan jag träna magen så kan jag ju träna lite ben och rumpa också! Ooh så det kändes i benen! Speciellt i rumpa/lår som jag tränade i förrgår också!
 
Som ni ser har jag "bara" tränat 270 minuter alltsomallt med NikeTrainingClub. Något jag definitivt ska se till att få ändring på! Här ska tränas och tightas till kroppen!
 
Och ja varför kan jag inte springa? Jo förra torsdan fick jag för första gången på 2 år skoskav av mina löparskor. Små skoskav. På fredan åkte vi bort över helgen och jag slängde på skavsårsplåster. I förrgår fick ja ta av plåstrena då det höll på att trilla av, men ändå inte, och istället fastnade överallt. Vad ser jag då? Jo blåsorna har blivit större. Och dessutom har de i sommarvärmen gått och blivit infekterade. Så en ilsken röd häl (höger är värre än vänster, även om den också är röd) som som tur har slutat vara går jag nu runt med! Måste ha den i skick till USA! Så ja, jag lämnade på 940km. Men inte illa det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0