Let's Kick It vecka 1

Veckans utmaningar:
- Träna minst 200 minuter under veckans gång! (200+/200) (Orkar inte räkna ut slutresultatet men det blir typ 250 eller över)
- Testa minst 1 nytt recept (1/1) Ett recept taget ur huvudet, men ändå var det nåt nytt!
- Prova en ny träningsform eller använd ett nytt träningsredskap (1/1) Har ju testat NTC som jag räknar som ett träningsredskap här.
- Ge dig själv egentid! 60 minuter fördelat hur du vill under veckan. (60/60) Tog ju med mig kameran ut och fotade i lördags, och det var underbar egentid enligt mig. Dessutom har jag ju haft semester ännu förra veckan, så jag har haft ganska mycket egentid med mina böcker, lacka naglarna och bara ta det lungt och sånt.
- Sätt upp mål inom träning, kost och hälsa för det nya året - check!

Förra veckan gick riktigt bra, nu ska jag se vad Malin bjuder på för utmaningar denna vecka. Kanske du också vill se? Kolla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0