Dagens "morgonpromenad"

Fast egentligen kan man nog inte kalla det för morgonpromenad, förmiddagspromenad är nog mera rätt. Fick mig inte släpad ur sängen före 10.20, så halv 11 kom jag mig ut. I snöfall, igen. Blöt snö precis som igår, såndär som piskar dig i ögonen om du tittar rakt fram.

Men det var så superskönt! Som vanligt. En riktigt bra start på dagen är det nog att få gå ut och röra på sig. 24 minuter blev det idag. Knappa 3 kilometer.



Och såhär ser det ut på Nike+. Nästan 500 km! Det ska jag klå lite senare. Får ta mig ut på en till powerwalk i något skede bara.



Dessutom klarade jag av Sydney i Nike+ Active, så nu tar jag mig an följande ställe:



Spännande! Fast jag får nog se till att börja springa lite också om jag vill samla några kilometrar. Hoppas på att det ska frysa på lite till kvällen, var ganska halt att gå i blöt snö. Fötterna gled undan, men fryser det på lite kan jag testa mina nya broddar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0