Dagens träning: check!

Har hela dagen funderat och funderat. Springa eller styrketräna. Cykla eller springa. Powerwalka eller cykla eller springa eller styrketräna.
 
Det blev styrka.
 
Körde två pass Bodyrock.
 
Började med detta.
 
Kändes skönt i musklerna. Pustade ut. Drack lite vatten. Skrev ner passet så att jag inte behöver följa videon nästan igång (även om det är härligt peppande att följa med och köra med dem)
 
Sen körde jag igång detta också:
 
 
 
Och eftersom jag inte kände mig tillräckligt svettig (missförstå mig inte, jag var svettig allt, men eftersom det inte är lika varmt som vanligt här hemma hos oss svettades jag inte heller lika mycket som tidigare i somras) så körde jag 25 kettlebell svingar på den.
 
Skönt! Och det brände lite överallt. På måndag kommer jag säkert ha sjukt mycket träningsvärk. Imorgon kommer den väl smygandes kan jag tro!
 
Men nu är det allt skönt med lördagsmys i soffan. Herrarnas spjutfinal i OS, lite plockgodis och en bra bok. Kanske ett glas vin också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man blir så motiverad bara att kolla på hennes muskler röra sig under dessa pass.. :)

Svar: Ja visst blir man! Superbra att man blir så motiverad :)
traningpag.blogg.se

2012-08-13 @ 15:57:25
URL: http://fdtjockis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0