35 minuter styrka + 10 minuter stretch

Ett pass som täcker det mesta av kroppen, axlarna var de enda som inte direkt fick någonting, mage fick desto mera. Men härligt med styrka också!
Har fått panik över eventuella framtida graviditeter så jag känner att jag nu måste se till att bygga upp kroppen så den blir stark, så att den klarar att vara preggo i 9 månader och sen ta sig tillbaka till det den är nu. För det är min största panik, att jag inte får tillbaks det jag har nu.

Men det hör framtiden till, nu ska jag satsa på att träna fram en killer body (alltså ännu mera killer än den jag har nu) sen tar jag framtiden som den kommer.

Dagens träningspass varsågoda:


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, nemen oj, har du fått panik över det bara sådär? :P Är det prat om det kanske? ;)

2012-04-22 @ 20:26:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0