No matter how tired you are

Så känns det alltid 1000 gånger bättre efter ett träningspass. Ja alltså gymnastik med tjejerna. Finfint fast man inte är aktiv i dendär 1 1/2 timmen så hoppar och studsar man ändå på. Och tja, stretchningen på slutet är ju bara underbar!

Förresten så har jag tydligen drömvristerna, eller ja alltså jag kan sträcka mina vrister så pass att det är liksom målet alla vill nå.



Drömvristerna i olika randiga strumpor! Det syns ju lite dåligt här då bilden är tagen med PhotoBooth och i soffan som ger med sig under fötternas tyngd, men målet är alltså att då du sitter på golvet ska du sträva efter att kunna stäcka dina vrister så pass att tårna tar i golvet. Och det gäller att sträcka hela vristen, inte bara böja från tårna neråt. Så det så.

Men det tyckte jag var mycket trevligt att höra!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Riktigt skönt att få kännan att kropen jobbat och man är trött av det och inte bara trötthet.. =)



Har nog en liten bit kvar för att kunna sträcka ut mina vrister så..

2011-09-02 @ 07:32:32
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0