TorsdagsKB

Fan. Hade tänkt torsdagskettlebella lite idag. Och jag skulle ännu hinna. Passet börjar om en kvart. Men så kom jag hem från jobbet för en kvart sen. 11h jobbdag idag. Och plötsligt började jag må illa. Som fan. Är hungrig och det beror nog på det. Och så har jag huvudvärk. Och då insåg jag att tusan - jag måste nog få i mig mat före jag kan göra något i träningsväg alls idag. Suck!

Måste se till att få med mig bättre mellis och nån mat nästa torsdag då jag kör detta pass. Så att jag kan åka direkt till KBn. För jag kan inte träna på såhär tom och illamående mage. Då klarar jag inte ens uppvärmningen.

Men jag är besviken. För jag hade så gärna velat. Så jättejättejättegärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0