Utnyttjar tiden på rätt sätt

några timmar paus mellan mina jobbpass igen. Vad har jag fördrivit tiden med kanske ni undrar? Nå jag kan berätta att jag har gjort följande:

Jobbat
Powerwalkat i 55 minuter
Varit till butiken och köpt middag
Ätit min middag
Varit via apoteket
Tankat bilen
Tittat igenom kvällens jobbpass
Vilat lite

Ganska bra tycker jag! Mest nöjd är jag över min PW, för idag var vädret fint och klart och jag njöt så av att få vara ute. Borde ha haft med kameran dock, fanns många polaroid moments idag. Äsch. Och jag som tänkte på det imorse. Nåväl, en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha jag tänker typ alltid att jag skulle haft med kameran, men man har ju aldrig det :P

2011-11-08 @ 21:46:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0