Det här med morgonträning

Var ju helt sjukt bra! Ska absolut börja gå till gymmet på morgonen. Då har man det redan gjort, så kan man sätta kvällen på skolarbeten och så är det ju en kanonstart på dagen!

Under onsdagens morgonträning chockade jag kroppen och gjorde övningar jag inte brukar.

Inledde med 10 minuter cykelintervaller
Sen blev det:
situps på lutande bänk
Rygglyft (mot bänk)
Utfall och knäböj med 2*12kg kettlebell
Triceps mot bänk
Plankan (både rakt och sidan med upp-och-ner vänd Bosuboll - TESTA! Mycket bra träning!)
Biceps med Kettlebell
Triceps med Kettlebell
"Kissande hunden", lyft ena benen, sträck ut, böj, och sänk ner. Mycket effektivt mot rumpa och lår!
Rumpa på maskin - där man pressar en platta (+vikter) bakåt med ena benet. Vet inte vad maskinen heter
Inner och ytterlår på maskin + fritt (då man ligger på rygg och för ut benen, och sen för ihop dem rakt upp igen)



Favoritredskapet!

45 minuter mycket effektiv träning blev det! Hann också med några minuter stretch.

Tror det var alla! Träningsvärken har kommit smygande på, och åtminstone i magen, där jag aldrig känner av träningsvärk annars känns det idag. Rumpan känner jag också av träningsvärken i.

Men idag ska jag på massage, så dår får jag nacken fixad i skick igen! Ikväll är det sen lite dans som gäller (inte optimalt med massage + dansträningar samtidigt, men what to do?!).

top40workoutmusic.com

Såhär glad var jag, och såhär stark kände jag mig efter onsdagens pass! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0