Om jag skulle få välja fritt

Inför hösten skulle jag gärna lägga upp min träning lite såhär:

Morgonsimning några dagar i veckan (simhallen här i trakten har upp typ må-ons-fre för morgonsim och det tycker jag låter så skönt!)
Löpning några dagar i veckan, det har blivit lite av det på sistone men jag njuter av att springa i den friska kvällsluften i mörkret, bland nerfallna gula och orangea löv.
Bikramyoga - om det ändå fanns en studio här i närheten, men tyvärr!
Gym - behöver bygga muskler, och vill bygga muskler. Förhoppningsvis kommer nåt av de nya som öppnas också erbjuda roliga klasser!
Kettlebell - har några gånger kvar på mitt 10ggrs kort och hoppas på att jag ska få det uppanvänt i höst! Gillar kettlebell massor som styrketräning!

Dans och gymnastik. Naturligtvis. Min stora kärlek, min första kärlek. Den jag aldrig ger upp, hur mycket annat jag än har att göra!



Tänkte hålla den här typen fortsatt glad.


Skulle vilja pyssla med det här, men då måste det ske hemma med träningsdvd och det är inte lika givande!

Till vintern kommer också längdskidor förstås, men det är ett bra tag fram tills dess!


Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :)

2011-07-24 @ 17:18:20
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0