Morgondopp

Imorsen sken solen från en klarblå himmel och det var jättevarmt redan då jag masade mig ur sängen vid 10. Kastade i mig lite frukost och hoppade i bikinin. Det visade på 22° i havet, kl 10.30 på morogonen! Sagt och gjort och det var dags för morgondopp!

36 minuter (varav några av de minutrarna vila/paus) 10 längder och lite på 500m avverkade jag, ungefär. Idag var vattnet krusigt och eftersom det var lite vettigare tid än midnatt så körde det förbi ganska många båtar. Det var med andra ord vågigt och strömt och gav armarna och hela kroppen en utmaning! Tungt men så otroligt skönt!

Framöver satsar jag på morgondopp varje morgon vid sommarstugan!

Kommentarer
Postat av: Carro

å, fusk! Här är helt grått på himlen :(

2011-07-24 @ 14:45:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0