Gårdagens

Tisdagen innebar totalvila för mig. Låg på en soffa i 5 timmar och läste en bok. Me like. Det behövdes. Jag är helt totalt slut i kroppen.

Igår var jag och sambon på en 30 minuters cykeltur. Vi upptäckte nya vägar och nya hus. Det var mysgit. Klockan var halv 9 men det var fortfarande full sol och varmt. Efter det blev det bastu och 10 minuter simning i havet. Lugna tag i ett spegelblankt vatten i solnedgången. Jag testade med ett snabbt varv men blev så trött så jag var tvungen att gå upp i bastun ett varv. Efter det gick det bättre då jag insåg att jag inte kan stressa.

Idag blir det säkert vila igen. Jag är jättetrött. Dessutom ska vi ha kalas idag.

I ♥ lugna lata dagar på sommarstugan och dopp i havet

Kommentarer
Postat av: Carro

Så kul med kalas!



Ja, jag märkte sen att man kan ändra måttenhet på vissa i alla fall.



Men även om man inte klickar i exakt så ser man ju iaf på ett ungefär hur man ligger till så kan vara kul ändå ju :)

2011-07-21 @ 12:20:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: emma

gör du bloglovin byte? :D

2011-07-21 @ 15:14:23
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0