Bästa kombon!

Äslkar att först dra ut på en skön löprunda i solen, och sen genast man kommer hem hoppa ur de svettiga träningskläderna, hoppa i bikinin och slänga sig i havet på en simtur. Älska sommar, semester och sommarstugan!

Så skönt!

Igår hade vi världens åskväder på gång här, men till kvällen klarnade det upp så då vi kom fram till sommarstugan packade vi upp och sen bytte jag om till träningskläder medan sambon satte eld i bastun så att den skulle värmas upp.

Det här åstadkom jag:



Lite på 5km på lite på 30 minuter. Very well done! 302kcal enligt Ipoden (den räknar helt tydligt bättre än Nike+ armbandet), men enligt pulsklockan typ 315kcal eller nåt sånt!

Snittade riktigt bra på 5,43 om jag får säga det själv! De första kilometrarna gick på snitt 6min, men sen mot slutet ökade jag takten, + att jag spurtade nästan hela sista kilometern!

Så skönt att sen genomsvettig kunna slänga sig i vattnet! Det blev 2 simpass i havet, à tillsammans ca 15 minuter! Räcker riktigt bra, men tanke på att det vågade lite och var strömt, så det ger kroppen en ordentlig utmaning i alla fall!

Nu ska jag luncha och sen hoppa i träningskläderna igen!

Jag är på G med träningen nu!



Jepp. I can do anything, there's nothing in my way. (Det där är nån sång, men nu kommer jag ju inte på vilken!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att du är på G!!

Jag vill med :(

2011-07-02 @ 12:47:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0