Back on track

Har haft lite problem med min Nike+ Active här på sistone. Den har inte direkt reggat några träningar, inget har gått vidare och varje gång jag försökt klicka mig vidare på sidan har jag blivit utslängd. Logga ut knappen har inte heller fungerat. Men nu äntligen fungerar allt igen!

101 Nike fuel samlade jag på mig, och samma mängd kalorier brände jag på promenaden jag tog för en stund sen. Det blev så varmt här inne då flickorna va här, och jag kände att jag behövde få frisk luft och få röra på mig lite så det blev en powerwalk. Lyssnade på bra musik och diggade. Hade lust att dansa, och även om det var folktomt så "vågade" jag inte - som om jag ändå skulle bry mig om nån nu såg? Knappast..

1,955 kilometer blev det tydligen. Tror nog att rundan jag gick är liite längre ändå. Har säkert ställt in för kort steglängd på stegmätarn. Dock är ju detdär svårt, för ibland tar man långa steg och ibland kortare. 2915 steg samlade jag på mig, och 26 minuter var jag ute.

Sicken skön avslutning på dagen!



Har ingen solnedgångsbild, så jag slänger upp den här härliga molnbilden istället. En av de första jag tog med systemkameran. En jag är mycket nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0