Nytt försök

Motion eller träning piggar alltid upp. Åtminstone då det gäller mig. Lite endorfiner gör så otroligt mycket ibland.
Var ute på en powerwalk med mamsen i ca 45 minuter. Skönt. Solen sken då vi gick iväg, men som vanligt hann den gå i moln före vi var hemma igen. Men spelar roll. Jag fick min promenad, frisk luft och några endorfiner.

Nu ska jag ta itu med skolarbete i ca 15 minuter och sen väntar besök och lite planering.

Mera träningar på schemat ikväll!



Det blev lite av båda idag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Håller verkligen med dig. Hur trött man än är så blir man alltid piggare av träning eller motion tycker jag! så att man är för trött för att träna är verkligen ingen ursäkt. Då har man ju desto större anledning :)

God fortsättning!

2011-01-04 @ 07:20:44
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0