Snygga budgetalternativ till hösten

H&M har riktit snygga sportkläder tycker jag. Och vill man inte lägga ut himla dyra pengar på sportkläder så är H&Ms alternativ ett utmärkt budgetköp!

Jag använder nästan alltid H&Ms sportBHar eftersom de är hyfsat billiga, och då jag har små bröst känns det dumt att köpa en shock absorber för 50€ då det inte finns så mycket som kan skumpa på. Visst känner jag skillnad på ett H&M sportBH och ett från t.ex. Reebook (som sitter mycket spändare och verkligen håller brösten på plats, men jag gillar ändå H&Ms), H&Ms modell passar mig ändå så jag fortsätter använda dem hursom.

Den här nya lite mindre sportBHn som jag antar är tänkt till lugnare träning som t.ex. yoga tycker jag ser mycket skön ut. Den skulle jag kunna beställa för att gå omkring med sådär annars, då man inte vill ha en vanlig BH.




H&Ms tights tycker jag är otroligt sköna och verkligen prisvärda med tanke på det billiga priset, och snygga träningstoppar har dem också.



Dessa tights hade snygg skärning bak på vaden! Lite annorlunda än de helt vanliga!



Vanliga långa tights kan man aldrig få för många av! Bästa plagget att träna i!



Härliga toppar i lila och rosa. Den till höger är samma modell som den nere till vänster, gillar båda färgerna och skulle gärna klicka hem båda!


Snygga toppar i fräscha färger! Gillar ryggen på den till höger, assnygg!


Härlig tröja som inte ser sådär supertjock ut! Perfekt att ha på ett lugnare pass eller under hela träningen om man är lite frusen av sig!

Edit: Carro påminde om att man ju kan printscreena, så äntligen kan jag visa bilder också!

Sätter inte ut priserna på dessa, då de är de "vanliga" H&M priserna. H&M verkar ha satsat mycket på mjuka, lösa kläder som passar till Yoga och andra lugnare pass. Kul tycker jag!

Vad gillar du H&MS träningskläder?

PS. En del av dessa kläder är sommarens och var på rea, men jag tog med dem i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår, är ju onödigt att köpa dyra om det funkar lika bra med de billiga =) Själv har man inte nåt alternativ. haha. Måste köpa de dyra.



Har du provat att köra print screen på bilderna o sen paste i nåt bildredigeringsprogram o sen lägga in dem på bloggen? :)

2011-08-11 @ 12:31:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Träningsglädje

snygga träningskläder på bilderna - jag har aldrig tränat i HM:s träningskläder faktiskt. måste in och klämma på dem lite någonstans!!! gillade den där skärningen på vaden, det var snyggt!!

2011-08-11 @ 15:49:54
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0