Favoriterna då jag är sjuk

Skulle tipsa om bra filmer att titta på då man är sjuk, samtidigt som jag skulle lägga på Grease på DVDn. Men då bestämde sig dvd spelaren för att ta paus. Den låter som en traktor då den snurrar skivan och visar bild men behagar inte spela ljud.

Ja och Grease kunde jag ju ha sett på 4an ikväll, men serni då digiboxen också lagt av. Ingen signal där heller.


Nåja, här är i alla fall mina filmfavoriter då man är sjuk:



Den bästa av dem alla. Sweet Home Alabama. Kan den utantill, men den är ändå lika bra varje gång jag tittar på den. Skulle kunna titta om och om igen, dels är ju Reese en duktig och snygg skådis, dels finns det ju två snygga hunks med i filmen också. Och sen storyn är ju bara för fin.



De här två är mina nästa favoriter. Kan dessa i princip utantill också. Ett tag tittade jag på 2an nästan en gång/dag. Så jävla bra är den. Helt underbart. Kommer ihåg då jag såg 1an hos en kompis första gången i lågstadiet. Inbandad på video. Det var väl en sån video som vi såg så pass många gånger att hela bandet blev suddigt och nött till sist.

För övrigt har jag också sett den här filmen idag:



Filmen var bra. Inte sådär att jag skrattade högt för mig själv, men det gör jag å andra sidan mycket sällan då det kommer till film och TV. Helt klart sevärd tycker jag.

Om DVDn nu skulle fungera skulle det jag helst hade velat se ändå vara det här:



Om sambon skulle vara hemma skulle jag be honom åka hem till svärisarna för att hämta hem svägerskans box, men får väl vänta med det till lite senare. Måste ju ha nåt att göra imoron också!

Bilderna på filmerna lånade jag från imdb.com och sex and the city boxen från cdon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0