Dagens cykling

Det blev en cykeltur också. 10,6 km tur-retur till min moster och hem igen. På 26 minuter trampade jag. Ganska hög puls blev det, men det var tanken! Det kändes dessutom i benen och rumpan - träningsvärken börjar nämligen komma smygande. Får se hur det går med burpeesarna och jägarvilan imorgon - men jag har inget annat val det är bara att ta itu med det om jag ska hinna! 3 dagar kvar av den här nästsista utmaningsveckan!

För övrigt var det så härligt att cykla i solnedgången. Så skönt att det inte ens är helt mörkt vid 22, men nu 45 minuter senare är det helmörkt. Så skönt med frisk och krispig höstluft som luktar av säd och potatisåker. Helt underbart. Att jag älskar stället jag bor på, landet. Trots att jag älskar pulsen och livet i stan också. Älskar också det faktum att vi har 4 årstider, skulle tröttna om det var sommar jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0