Måndagsgöra och fantastiska erbjudanden

Sånt man kan göra en måndag då man jobbat klart redan vid halv 11.
 
Kolla in snygga träningslinnen. Klicka på bilden för länk.
 
 
 
Sitta och googla Personal Trainer utbildningar i USA. Fokus ligger på LA just nu. Jag vet att jag och sambon funderar på hus och saker. Men jag kan liksom inte låta bli att känna mig låst här. Ibland får jag panik och blir rädd att jag ska bli kvar här, och att jag inte vill det. Ibland känns det så jävla självklart att jag ju ska bli kvar här. Och att jag vill det.
 
Nåja. Vi får se.
 
Och erbjudandena jag fick idag då. Lätta att motstå. En cigg, en snusprilla och en sup brännvin. Inget som direkt är i min smak. Det var lätt att säga tack men nej tack.

Kommentarer
Postat av: Jonna - Project Healthy Body

Tacktacktacktacktack!! Jag älskar Lorna Jane och hade ingen aning om att en sådan svensk sida fanns! Tack!!
Kram

Svar: Varsågod :) Jag älskar också deras kläder, synd bara att allt jag ville ha var slut i min storlek :P
traningpag.blogg.se

2013-01-16 @ 13:55:30
URL: http://projecthealthybody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0