Jag drunkar och kvävs och får klaustrofobi

Idag är en till såndär dag. Då det känns som att alla väggar faller över mig och jag kvävs av alla måsten och alla förväntningar som finns här. Mycket också av mina egna krav och förväntningar på mig själv.
 
Den stora boven tror jag är stressen. För såhär brukar det vara då jag är stressad. Men alltså. Jag.måste.komma.bort. NU. Helst. Men sportlov om 6 veckor kanske duger?
 
Och sen i sommar. Vill göra en längre resa. Kanske det blir USA igen då? I typ 2 veckor? Vill till Miami, eller LA. Åh. Jag måste komma bort.
 
Men drömma går ju. Samtidigt som jag sitter här och skriver ännu en skoluppgift. Och börjar på lite flera.
 
Då detta skolår blir slut och det blir sommarlov tänker jag treat myself to some good stuff. Ska spara pengar som en toka nu.
 
Bilderna plockade jag från Tumblr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0