Houston we have a problem

I måndags kände jag mig så mycket bättre. Trodde jag höll på att bli frisk och ville gå på promenad. Igår morse kändes det lite sämre, men jag kämpade på och till kvällen kändes det bra igen. Tills jag höll i gymnastikträningar för mina tjejer. Och jag frös som en gris medan dom svettades floder.

Och så idag. förkyld till tusan då jag steg upp. Trodde jag hade feber. Nu känns det som om ett äpple fastnat i halsen och det gör så ont. Och jag har full dag på jobbet + gymnastikträningar imorgon. Hur i hela världen ska detta gå?

Och så borde jag jobba nu. Förbereda lite och sånt. Men så läser jag Mockingjay, sista boken i Hungerspelen serien. Och den är så bra så bra. Vill inte sätta den ifrån mig, men måste muta mig själv med att jag får läsa så snart jag jobbat klart.

För övrigt ska jag börja gå på hatha yoga i höst tror jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Neeej men usch, stackars!! Hoppas du blir bättre fort!

2012-09-12 @ 17:51:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0