Häxbrygden

Vaknade utan röst imorse. Har viskat på jobbet. Sjukt hes. Inte det optimala då man är lärare om jag säger så. Men nu verkar det ha släppt för jag hörs igen. Blev säkert värre av att jag spände mig just för att jag hade så hes röst. Bättre då jag slappnade av alltså.

Dricker en riktig häxbrygd för att råda bot på förkylning och halsont och heshet. Tevatten, mycket honung, en klyfta vitlök och så ingefära. Smakar inte sådär supergott, men åtminstone dövar vitlöken och honungen ingefärasmaken. Och vitlök är ju gott. Kommer lukta pyton resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, ja det kommer du nog göra! Men hoppas det hjälper!

2012-09-15 @ 16:11:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0