Det här trodde ni (JAG) inte!

Har varit ut på morgonlöprunda med en vän.
 
5km.
 
Tänk.att.jag.gjorde.det.
 
Mina morgonrundor kan ju räknas på ena handens fingrar. Men det gick. Även om jag ville meddela att det inte blir nån löpning då jag släpade mig ur sängen och såg hur mulet och disigt det var. Men. Oj så skönt då man kom ut! Härligt!
 
Fast man kan nog inte kalla det löpning. Jogging var det nog. Hade inte samma studs i benen som senare på dygnet. Och tungt var det. Illamående och huvudvärk kände jag av lite då jag bara ätit en halv banan före. Nästa gång måste det bli en hel, annars räcker energin inte till!
 
Men härligt. Nu har jag ju liksom tränat klart för idag! Perfekt! Har ju hela eftermiddagen och kvällen på mig till annat då. Men jag tror ändå jag ska försöka få till lite yoga ikväll. Känner för att sträcka ordentligt på kroppen efter maratonmassagen!
 


 
 
Ja ni ser ju. Inte snabbaste rundan jag producerat. Men helt okej ändå! Sådär med tanke på tiden på dygnet!
 
 
Äntligen är jag över 1000km. Typ 1 1/2 månad senare än planerat, men whatever. Orkar inte fokusera så mycket på siffrorna här. Det är bara en kul grej. Det finns ju så mycket annat kul att träna också!
 
Nu: frulle (ägg + te + banan/äppel smoothie)
Snart: jobb
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0