Nya löptights

Var ute på en löprunda med en kompis, och för att inte frysa om benen hade jag långkallingar under mina tights. Jag avskyr långkallingar. Det blir bara obekvämt och jobbigt på alla sätt och vis.
 
Så jag tog tag i saken och klickade hem ett par nya vintertights. Vill inte använda mina craft, som egentligen är skidtights, ännu utan dem sparar jag till -15 och sånt.
 
Sånahär blev det. Från Maxpuls.se 420kr+ frakt. Vilket kap!
 
 
Newline Visio Tights. Hoppas dem är bra och att dem passar. Jag tog storlek S, vill inte riskera att XS är alldeles för korta i benen även om jag har XS på en del. Men de sitter säkert fint i alla fall! Och så har man ju returrätt då om dem är för stora!
 
Ser fram emot flera långa löprundor. Idag avverkade jag 11,1km med en kompis. Gud så härligt att springa. Vi bestämde att onsdagar ska bli vår löpardag då vi tar en runda tillsammans. Kul det med!

Kommentarer
Postat av: Carro

snygga! hoppas de är bra!

ååå gött med träningsvärk i rumpan!!

2012-10-31 @ 23:02:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0