Här vare dött

Hade en crazy vecka förra veckan. Program alla 7dagar. Knappt en lugn stund. Denna vecka fortsätter i samma takt, men idag har jag i alla fall tränat igen! Ett pass bodyrock kändes skönt.

Ska packa i mig vitaminer i mängder nu också, annars kommer jag antagligen bli sjuk på söndag då livet saktar ner igen och slutat gå i 250km/h. Vill inte bli sjuk, men måsta nog snart tvärnita i alla fall, annars kan det bli en frontalkrock med en vägg. Förra veckan ville jag ju tex tjuta för att datorn var långsam. Idag ropade jag åt datorn då den inte gjorde som jag ville. Så att sånt.

Men nu ska jag äta ostmacka, dricka lite mjölk eller varm kakao och läsa lite bok. Sen lägga mig. Är dödstrött. Igår somnade jag före 10! Det har inte hänt sig på länge. Tack och gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0