Frukost, matlust. Stress?

Igår skulle jag äta smörgås till frukost. Eller var det i måndags? Nå hursom. Två ostmackor. Orkade med en. Och två tuggor på den andra. Idag äter jag grekisk joggi med en kiwi och en nektarin. Lite frön och sånt.

Här har vi över halva kvar. Och jag får inte ner en bit till. Min magsäck har tydligen krympt, och i och med att jag inte kommit igång med lika hård träning som förut så får jag väl bara ta det. Måste komma igång med stenhård träning igen.

Även om det inte direkt stör mig att jag tappat aptiten. Mera liksom oroar mig.. Igår åt jag heller ingen middag. Bara nån satsuma typ. I skolan åt jag en liten sallad. Hon som jobbar i köket sa att jag måste äta efterrätt också, min sallad såg så klen ut. Jag åt upp min bit fattiga riddare, men efter halva trodde jag att jag inte skulle få ner mera.

Undrar om det är stressen. Tänkte få en panikattack i förrgår igen. Min svärfar tycker jag borde lugna ner mig och stryka saker i kalendern. Kanske borde ta tag i saken?! Men var ska jag börja?


Kommentarer
Postat av: AKA

Ja var börja? Kanske lättare med var sluta lägga energi? Viktigt att freda tid för infall och lust. Ingen annan fredar vår tid för våra prioriteringar. Lättare sagt än gjort. Men som sagt: VIktigt!

Svar: Ja det är ju helt klart ett bättre sätt att tänka! Men var ska man sluta lägga energin då? På att stressa upp sig över småsaker naturligtvis, men sen borde man kanske kunna kapa lite större saker ur kalendern också..
traningpag.blogg.se

2012-10-04 @ 09:29:29
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0