Död, dödare, dödast

Gud så dött det var här då. Och inget spännande har jag att berätta heller.
 
Förutom att jag ska boka tid till frisören. Blondie ska testa på att bli brunett. Shit. Nervös.
 
Men före jag färgar ska jag hinna med massa kul. Träning idag till exempel. Skriva skoluppgifter, idag. Plugga på tenta, idag. Löprunda med en kompis, idag. James Bond fest med kompis i helgen. Och massa annat roligt och mindre roligt.
 
PS. De senaste dagarna har jag drömt om att sticka till USA och utbilda mig till PT och söka in till nån dansskola. Är det här bara en dröm eller borde jag ta chansen och följa den då jag fortfarande är ung? Shit så jag vill. Men vad gör jag med bf då?
 
 
Bjuder på en bild på mitt blåa öga. Jag tänker mig liksom att det ska se ännu blåare ut med brunt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0