Beroendet

Är dödstrött. Party för en fin vän igår. Inte så mycket sprit, men jag är definitivt inte van med partykvällar.

Har legat i sängen i en halvtimme och försökt sova. Dödstrött. Men lyckas inte. Är så beroende av sambons lugna andetag bredvid mig att jag knappt kan sova ensam. Somnar liksom inte om inte han är här. Sjukt. Störande. Igår somnade jag kanske 5, då för att tröttheten och utmatningen tog över handen. Och dåligt sov jag. Nu ska jag göra ett nytt försök, ögonen går i kors.

Tack och god natt.


Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jag är inet helelr van vid partandet längre XD det tar hårt nu för tiden :P

Svar: Haha ja-a, men får väl skylla på att man är orutinerad. Kan ju INTE skylla på att vi håller på att bli gamla, 25 är ju bara barnet än ;)
traningpag.blogg.se

2012-11-26 @ 15:12:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0