Sockersuget

Är så jävla sockersnål. Nu. För jag är hungrig. Bananen vid kaffepausen hjälpte inte. Och igår sket sig sockerstrejken helt. Det blev en portion glass med sambon. Är lite arg på mig själv för att jag inte stod emot, men tröttheten gjorde att det inte fanns ens en uns motståndskraft, vilja eller styrka att tänka nej. Huga. Hoppas på att få sova ut nästa helg, tror jag är ledig då. Det behövs i alla fall, för såhär kan vi inte fortsätta.

Men idag ska jag vara stark. Inget socker här inte. Måste äta frukt istället, the better chocie!

image description


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, nya tag idag för oss!!

Känns dock tveksamt :( vet inte vcad det är med mig, har nog nån infektion på G också.. buhu. mår inte så bra. och vilopulsen låg på mer än 10bpm högre än vanligt i morse :O

2012-05-09 @ 10:06:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0