Ontimagen.nu

Sjukt ont i magen och jätteuppblåst efter lunchen idag. Inte så skönt att veta att man ännu har 2 timmar undervisning med denna värk. Fy tusan. Måste få koll på vad som riktigt är fel på magen min, och det asap.

Jag åt soppa (bara potatis och morötter för jag äter ju inte korv), rågbröd (antagligen det!) och nån sorts kall gröt till efterrätt. Knappast laktos eftersom jag inte fick ont i magen av mjölken jag drack i morse.

Usch. Fast så kan det vara potatisen, har hört om folk som börjat må bättre i magen då de slutat med potatis. Har ni hört om sånt?

Får hoppas på att det går om till kvällen, har massor jag måste få gjort.

Kommentarer
Postat av: camilla

tack för din kommentar! Det är ett otroligt viktigt ämne.



Hoppas du får utrett vad som är problem för magproblem är det jobbigaste som finns. Sitter i samma båt så jag vet vad du går igenom!



2012-05-10 @ 12:29:16
URL: http://camillasskor.tumblr.com
Postat av: Anonym

ja, min mage har blivit mycket bättre av att inte äta lika mycket kolhydrater. Kör ganska lchf inspirerad kost med mycket fett men man kan ju testa att plocka bort lite åt gången för att se om det hjälper :)



Bröd, pasta och potatis kan man börja med.

2012-06-08 @ 09:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0