Målet

Har ökat mer än 25km på Nike+ denna vecka, 22 bara på mina senaste två rundor. Älskar då det ökar mycket i taget, mer än då man bara kör 5km:are..
Så jag sätter ett mål. För mitt stora mål är att nå 1000km och ny nivå före jag åker på semester till USA i början på juli. Jag har alltså knappa 2 månader på mig. Och 175km som ska avverkas. Så tja, det är ju en hel del, men kommer jag upp i minst 25km varje vecka så not so much.

På måndag-torsdag som jag har på mig nästa vecka (och kanske lite fredag) så ska jag komma upp k minst 850km alltsomallt på Nike+. Jag måste alltså kuta ihop 25 km. Borde ju gå enkelt då jag och en kompis planerar ett halvmaraton i veckan, men vi får se. Annars måste jag kämpa. Ska i alla fall jogga med mamma imorgon, och pw:a ihop lite kilometrar. Så då har jag en början.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hejjahejja!

2012-05-20 @ 22:40:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0