Det tar sig!

334km kvar. Och så sa jag ju att jag skulle nå nästa nivå vid slutet av året. Men alltså tja, jag tror ju stenhårt på att jag kommer dit mycket tidigare. Åtminstone i den här takten. Speciellt med tanke på att jag ju vill genomföra Stockholm halvmaraton i höst, det betyder mycket långpass bara jag kommer igång med löpningen igen. Längtar!
Måste bara vänta ut förkylningen. Den är mycket bättre nu, men har kallsvettats och svettats av värme om vartannat inatt (vaknade och gick på toa och insåg att täcke, lakan, dyna och trosor var våta av svett. Usch.) så det gäller att hålla ut lite lite till.

Från och med måndag, senast då, inleder jag löpsäsongen på riktigt. Då planerar jag 4 pass/vecka. 1 lånpass, ett intervallpass, ett kortpass och ett valfritt "myspass" som bara går på känsla. Så tänker jag. Ska försöka satsa mellan 30-40km per vecka så här till en början, och sen öka på vartefter. Naturligtvis ska jag också klämma in dans, gymnastik, yoga och styrka där emellan löparpassen för att bli en stark och framförallt frisk löpare.

 

Jag ser verkligen framemot våren, på många sätt. Men definitivt inom träningen!


Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Tack så mycket!! :)

2012-03-22 @ 20:23:41
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

sv: det hoppas jag också!

allt bra med dig??

2012-03-22 @ 20:41:23
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Carro

sv haha, neee.. en pannkaka steker man fortf, en som man har i ugn heter ugnspannkaka XD

2012-03-22 @ 21:15:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0