Besviken brud här hej

Det får bli vilodag idag. Eventuellt tar jag en promenad senare, men det känns inte som att min kropp är up for it. Tyvärr. Det svindlar varje gång jag stiger upp, och huvudet värker medan resten av kroppen känns svag.

Får hoppas på bättre dag imorgon så jag åtminstone får ett längre pass den här veckan också. Jag vill ju så gärna springa, precis som igår då jag stack iväg med jättepigga ben som segade ihop efter en kilometer.

Nåja. Sex and the City maraton en lördag är ju inte helt fel det heller. Synd bara då solen skiner så fint ute. En promenad måste det bli, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Carro

Trist, men bättre o vila då ju :)

Hoppas du är piggare imorgon!

2012-03-31 @ 15:47:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0