Yogan

Hade tänkt yoga lite idag för att stretcha ut kroppen. Men så var jag på lunch med mina kollegor. Och då jag kom hem var jag helt slut. Låg i soffan i 3 timmar och det enda vettiga jag åstadkom var att lacka mina naglar.

Sen var det dags för middag med andra trevliga typer. Kom hem vid 9 och sen har jag suttit här, i soffan. Jättetrött och så.

Imorgon vill jag vara frisk. Då ska jag försöka röja undan lite i lägenheten, byta till fräscka lakan om jag känner mig bättre, plocka in sommarkläder i garderoben och börja läsa en ny bok. Eller så ligger jag bara i soffan då också.



Vill inte ha förkylningsbaciller i rena sängkläder, så jag hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande tills imorgon.


 

Kommentarer
Postat av: AKA

Min huskur mot första känningarna av förkylning är just yoga så kanske prova idag med bara lite lugna fina solhälsningar i vardagsrummet?

2012-06-14 @ 07:18:12
URL: http://akaontherun.blogg.se
Postat av: Carro

Hehe men det är ju rätt ansträngande att lacka naglarna med ;)

ja jag vet att det skulle va nån uppdatering.. men trodde inte det skulle va så länge. Borde vara nån varningstext el nåt så man vet att de fortfarande håller på att jobba med den.. jag vill ju kolla min statistik! haha

2012-06-14 @ 10:59:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0