Skönt!

15 minuter yoga senare känner jag mig uttöjd och som en människa igen.

Gjorde några långsamma, lugna och försiktiga solhälsningar + en annan serie jag komponerade ihop i huvudet as I went så att säga, men sådana övningar som tar på de ställen jag kände mig som mest stel.

Fina tider!

Imorgon måste jag städa. Och sen yoga lite till. Jag känner ju mig mycket bättre redan nu, så förhoppningsvis kan jag ta en lugn och skön promenad också. I'm dying for some fresh air.





Körde en variant på den här solhälsningen faktiskt. Skippade bara mellanskedet där längst ner, det tog jag med i den senare serien jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Skönt med yoga!

2012-06-14 @ 19:06:02
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0