Löprundan

Var skön, men frustrerande. Då Snabbheten och kondisen sinkats av nästan 3 veckors helvila på grund av en envis förkylning. Men nåväl. 5km avklarade på 30 nånting. Orkade inte kolla tiden så himla noga, det var rundan som var det viktiga.

Sen blev det lite på 7km cykling i regnet med mamma också!

Bra träningsdag. Imorgon tar jag tag i styrkan igen!

Ja, och den där pwn jag skulle berätta om. Först pwade jag nästan 40min i solen, och se are fortsatte jag i 45min i solen men vid sommarstugan. Det var underbart. Pwade i mina reetones, under rundan kändes det inget, men i efterhand har jag haft träningsvärk i inre och yttre lår + rumpa. Gjorde dessutom 10ggr utfallssteg på varje ben med dem på. Effektivt!

Kommentarer
Postat av: felicia

är inte alltid tiden eller sträckan som är det viktiga. Ibland är det faktiskt bara att ta sig ut :)

2012-06-28 @ 20:32:30
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0