Frontalkrocken

Hoppade på cykeln för att åka ner till en postlåda med ett kuvert. Har ju glömt lämna in en lönelapp, klantarsle.

Nåväl. Hann komma halvvägs före jag frontalkrockade. Med en humla. Som körde rakt in i min nästipp före den studsade vidare till axeln.

Inget allvarligt, men då jag kommer i hård fart och en humla kommer i hård fart gör det faktiskt ont att krocka, skulle ju ha varit annorlunda med en fluga som är mindre.


Det här är också det mest spännande som hänt idag. Förutom att jag diskat, tvättat kläder, plockat fram sommarkläderna och röjt undan lite vinterkläder och läst lite.

Vad har ni hittat på för spännande idag?

Perfekt väder för att sola benen idag. Men jag försöker att inte ligga ute i allt för lite kläder. Inomhus har vi ju ändå svalkande och sköna 26° just nu. Ute är det alltså 22°.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0