What to do?

Idag arrangeras ett lopp här där jag bor som man kan cykla, gå eller springa. man kan också välja mellan 3 sträckor. 6,11 och 15. Min tanke var: 15 om jag lyckas ragga sällskap. 11 om jag kör själv. Men nu ser det tusan ut som att jag får nöja mig med 6. Suck. Har haft massa problem med svindel och yrsel de senaste dagarna, och speciellt idag. Kände mig tom yr i bilen på väg hem - och då satt jag bara!! Ska städa lägis med sambon och sen får jag se hur jag mår. Hoppas att det tar sig och blir bättre! Jag vill ju springa långt ju! Usch vad det känns som jag klagar mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Carro

men usch då, lät ju nite alls kul :/ hoppas det bättrar sig! Du har iaf sjuuuuuuuukt snygga träningskläder!!

Svar: Men tack så snällt :) Och i snygga träningskläder blir man bara mer pepp att träna ju!
traningpag.blogg.se

2012-07-31 @ 17:30:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0