Testing

Var ute på en 1,5 km powerwalk för att testa mina New Balance minimus barfotaskor jag köpte i NY. Nån kanske kommer ihåg att jag ju beställde ett par Merrell pace glove via den lokala sportbutiken, men jag fick dem aldrig! De lovade de skulle ringa och kolla med merrell vad som var fel och sen höra av sig, men gjorde det aldrig. Jag fick aldrig nåt svar. Å inte tänker jag då vänta 2 månader på dem då jag hittade dessa billigt i NY. Och bekväma var de! Skönt att kunna gå barfota i dem. Snygga är dem också!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka snyggingar!

Svar: Tack :) Sköna som tusan också, speciellt då man kan vara barfota i dem!
traningpag.blogg.se

2012-07-29 @ 16:00:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: saandraphoto hobbyfotograf

jättefin blogg! :D

Svar: Tack ska du ha :)
traningpag.blogg.se

2012-07-29 @ 16:22:48
URL: http://saandraphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0