Motivationsbrist

Just nu har jag lite svårt att hitta motivation till att träna. Som vanligt på senaste tiden beror det på trötthet. Är helt utpumpad just nu. Sover bort halva dagen osv. Skulle vilja springa bara för att jag vet hur skönt det är, men nu just är jag rädd för att det ska hå så tungt och vara så jobbigt att jag bara blir sur och irriterad. Igår körde jag i och för sig styrka, och idag blev det mellan 45 min och 1 h promenad i skogen med mamma. Men det känns liksom inte som att det är tillräckligt. Jag vill mera men kroppen orkar inte. Så den där skogspromenaden (då vi hittade kanske 10 kantareller) får duga idag, så kör vi nya tag imorgon. Ska bestämt släpa mig ur sängen tidigare och se till att springa på eftermiddagen. Har ju 3 par nya löpdojjor att testa! Ikväll njuter jag av grönt te och detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0