I love this feeling

Det blev 15,5 idag i alla fall. Hittade två polare före loppet började som sa: du hänger väl med? Fat det gick inte så bra. Insåg redan vid 3km att jag borde ge mig vid 6. Men så nej. Så började vi snacka om att köra 11. Och jag tänkte ok, det fixar jag. Sen var vi plötsligt på väg på 15. Jag var trött. Det fanns inga vätskestationer och det var varmt. Men jag pinnade på. Och det gick. Med dryga 3km kom en vän på cykel och frågade om vi ville ha vatten. Ja det ville jag. Och den lilla flaskan räddade mig! Men det var tungt. Med 2km sackade jag efter. Var kräkfärdig. Var yr och trodde jag skulle tuppa av i diket. Men skam den som ger sig. Med 1km kvar gick jag en bit, benen kändes konstiga och jag gick vingligt ungefär som om jag varit full. Sen sprang jag sista biten, och fan så skönt det var! Jag kom i mål, jag var sjukt svettig men sjukt nöjd. Men jag inser ju också att jag måste börja lyssna på kroppen. Och så är jag nöjd över 2 saker: mina nya löpdojjor från Nike. Love. Sjukt bekväma. De ska få sig ett eget inlägg snart. Min löpkjol från lululemon. Snygg, skön. I love it! Imorgon ska jag umgås med svägerskan. Köpa ny kalender och penal. Sånt man behöver till skolstarten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0