Åskhuvudvärken

Har en riktigt obehaglig väderhuvudvärk. Har varit sjukt kvavt hela helgen, och för en stund sen åskade det lite. Och jag har huvudvärk, som vanligt i detta väder. Det brukar lätta efter åskan, men jag misstänker att det finns mera på lager och att det blir ett riktigt ordentligt åskoväder ännu ikväll.

Men inte mig emot. Kan hitta nån bok att läsa och bara mysa med sambon i soffan.

För övrigt hoppas jag så himla mycket att mitt adlibrispaket jag beställde i förra veckan kommer imorgon. Jag räknade ut att de borde ha 10 dagar på sig för packning och frakt före jag åker till usa, och de lovar att de ska hinna på det. Kommer det inte fram blir jag väldigt besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0