Skjuter upp morgonpromenaden

Måndagar innebär ju morgonpromenad för mig. Och idag stör det inte ens att det är -13°, ganska så kallt med andra ord.

Men idag skjuter jag upp promenaden lite. Har ärende till banken, så då passar jag på att frukostmysa i soffan framför According to Jim tills banken öppnat så att jag kan gå dit.

Som vanligt på måndagar ska jag planera veckan, jobba lite, laga mat för veckan (kålllåda blir det denna vecka - och kycklingsallad) och lite sånt. En vanlig måndag helt enkelt.


Jag hoppas också på en bättre vecka än förra veckan. Då hade jag ingen energi i kroppen och var hemskt trött. Denna vecka ska jag försöka få i mig vettiga mellanmål - måste planera lite så att jag har med mig bra saker till jobbet! Och så ska jag gå och lägga mig i tid. Gick och la mig vid 22.30 igår, och tusan så skönt det var! Somnade redan före 11 och har sovit hela natten igenom. Jag msåte helt enkelt ta bättre hand om mig den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0