Let yout body decide, och lyssna på den!

Egentligen skulle jag ha tid med en löprunda nu. Och jag skulle så himla gärna vilja, speciellt med skönt väder ute. Men idag igen lyssnar jag på kroppen, som ställde till med en dundrande huvudvärk som kändes som förstadiet till migrän, vilket gjorde att jag missade ett möte på jobbet.

Första kvällspasset för 2012 börjar om 2h, vilket mao ger mig tid för en runda + dusch och mat. Men en promenad får det bli efter kvällspasset sen om jag orkar, nu lyssnar jag på kroppen och ligger på soffan. För trots stark värkmedicin är huvudvärken inte borta - och trots att folk springer bort sin migrän till höger och vänster nuförtiden, så tänker jag inte springa med denna huvudvärk utan väntar tills den gått om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0