Jag var bara tvungen

Att gå med i följande utmaning på Nike+. Nysningarna har dessutom varit få nu på eftermiddagen och jag känner mig riktigt bra, förutom att jag är en aningen trött. Tänkte dock bota tröttheten med en liten liten jogg. Ska försöka satsa på en 5a, det får räcka. Blir samtidigt en bra start på det nya året!

 

Egentligen ska man ju inte träna då man är bakis. Men jag har ju inte ens varit bakis idag + att all alkohol nog gått ur kroppen för ett bra tag sen, så jag räknar med att det inte är nån fara om jag tar mig ut på en långsam och lugn jogg. Behöver ju inte stressa och pressa tiden här inte! Målet är att det ska vara lugnt och skönt. Och så tänker jag testa min nya löpjacka också. Den ska ni få se bild på sen efteråt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0