Baksmällan

Inleder mitt 2012 med vila. Har nyst lite för många gånger sen igår kväll för att det bara ska bero på damm eller liknande. Känner hur det packar på på näsroten också, vilket brukar vara ett säkert tecken på förkylning. Håller tummarna för att det inte ska bryta ut, utan backa istället.

Sitter i soffan nu och lyssnar på sambon som suckar och stånkar i sin baksmälla. Själv känner jag som vanligt ingeting av gårdagen - tacksamt nog! Men en hiskeligt bra nyårsafton hade vi i alla fall, med det trevligaste party folket.

Och vet ni. Jag klarade min godisutmaning och trots att jag trodde att godis inte skulle smaka efter den långa pausen, så var i alla fall Djungelvrål hemskt gott tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Lika kul varje gång att ha en jämrande sambo i soffan när man själv inte är bakis. =) De är ju så ynkliga... ;)



God fortsättning!

2012-01-01 @ 13:19:08
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0