Ät nånting då också!

Samtal med sambon:

S: jag tänkte bara säga att jag åker dit och kollar en sak, åt ren lite
Jag: okej, jag ska gå ut på PW.
S: ja men ät nånting då också så du orkar tills ikväl
Jag: jaja
S: ja det finns ju tacos sen igår. Ät Då.
Jag: ja ja äter då jag är hungrig, det är jag inte nu.
S: Ja men ät nånting då också. Vi ses sen. Hej



haha. så gulligt att han är så orolig. Han har tydligen lärt sig att jag hatar att äta ensam och oftast inte gör det då jag är ensam hemma.


För övrigt verkar förkylning har gjort nån slags comeback. Eller åtminstone nysnigarna, men eftersom jag inte känner mig särskilt dålig i skick utan bara är trött så tänker jag träna i alla fall. PW + Ketllebell eller NTC blir det idag. Ska bara dricka en kopp varm saft först.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha så gulligt!

2012-01-21 @ 13:47:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0