Frukoststunden

Är effektiv under frukosten idag.
Kunde inte sova inatt för jag hade så många tankar som snurrade i mitt huvud, saker som jag kom på att jag borde göra - så jag steg upp och skrev ner allt på ett papper. Sen då jag la mig igen somnade jag nästan direkt!

Nåväl, nu har jag betat av punkt 1. Boka tid till frisören. Det ska färgas och klippas. Har kluvna toppar och en lugg som ser ut som ja jag vet inte vad, och en utväxt som inte är så fin. Utväxten i sig stör mig inte egentligen, men jag ska på en fin fest som involverar långklänning inom en snar framtid, och då vill man ju va snygg i frillan också! Snart har jag dessutom använt upp alla mina schampon, och då börjar jag med Balsammetoden! Ska bli så spännande och intressant!


Men det var ju inte det jag skulle blogga om egentligen, ut dagens frukost.



Banan- mango smoothie med linfrön, chia frön, solrosfrön, kakaonibs, naturell jogurt och minimjölk.


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att du bokat tid hos frissan, ska jag med göra snart..

Och så gooott det där verkar!

2012-02-28 @ 15:34:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0